KONTROLA, AUDYT

Nowoczesne i skuteczne narzędzie w dosłownie każdej dziedzinie biznesu.
Przeprowadzamy kompleksowe działania i analizy mające na celu sprawdzenie efektywności, jakości, poprawności, aktywności zarówno w wielu płaszczyznach marketingu, jak i w realnych procesach czy usługach. Dzięki tym działaniom, wychwytujemy błędy, trudności, nieprawidłowości, a nawet oszustwa. Skupiamy się na obiektywnej ocenie prac, czasów, kosztów, obszarów, inwestycji, wykonanych planów, zapisów kontraktów, planów sprzedażowych, scenariuszy produkcyjnych i wielu innych. Zawsze indywidualnie dopasowujemy autorski system kontroli, który opieramy na odpowiedniej dokumentacji – stanowiącej niesamowite narzędzie dla managerów, dyrektorów czy właścicieli firm. Przedstawimy rekomendacje dalszych działań.

Zwiększ szanse rozwojowe i efektywność inwestycji, popraw działania marketingowe, wychwyć problemy o których możesz nie wiedzieć, zwiększ pośrednio i bezpośrednio wizerunek i przychody.

Od 2010 roku zajmujemy się profesjonalnym audytem i kontrolą w dwóch grupach:

tag
AUDYT MARKETINGOWY I WIZERUNKOWY
  • wszechstronna kontrola działalności marketingowych
  • analiza systemów i narzędzi marketingowych
  • badania rozpoznawalności marki i pozycji na rynku
  • kompleksowy audyt kanałów social media i stron www
  • kompleksowy audyt sklepów online i aplikacji
  • identyfikacja źródeł istniejących i potencjalnych problemów
  • analiza planów z oceną racjonalności i efektywności
  • audyt niezapowiedziany pod względem jakości usług i obsługi
  • indywidualne zlecenia i zdania z kompleksowym opracowaniem
tag
KONTROLA OKREŚLONYCH DZIAŁAŃ i REALIZACJI
  • kontrola produkcji wydarzeń, imprez, realizacji zapisów umów
  • kontrola ilości, wielkości, efektywności zadeklarowanych w umowach
  • kontrola kampanii marketingowych i działań promocyjnych
  • kontrola jakości świadczonych usług i poziomu zadowolenia klientów
  • kontrola umów i kontraktów, analizy oferowanych świadczeń
  • kontrola zespołów produkcyjnych, realizacyjnych
  • kontrola agencji i firm zewnętrznych w zakresie określonych prac
  • kontrola bezpieczeństwa i trzeźwości
  • kontrola poufności i zachowania tajemnicy przedsiębiorstwa